Internatet

Hej alla underbara, hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag! Själv har jag spenderat hela dagen i skolan med först två timmar teori och sen en mysig lunch med Jonna. Därefter hade vi tre timmar lek i Campushallen och skrattade ihjäl oss åt hur dumma vi såg ut. Efter skolan gick jag till gymmet och körde en timme kondition och nu ligger jag i sängen alldeles matt i hela kroppen. Tänkte bjuda er på ett bildspel innan jag somnar, Ben i vår klass stod ju för fotograferingen under hajken och idag i skolan fick jag ett usb med alla bilder, så självklart tänker jag dela med mig av dem här på bloggen! Enjoy! :)



Jag med mitt matlag i släptåg under vårt första möte med internatet, frågan är varför vi går på led som en annan hajk-nörd?



Vi rullade dit i snygga LiU-bussar.



Jag sprudlar av glädje medan Cissi ser helt skräckslagen ut.



Vi slapp tyvärr inte gräva för att vi var tjejer. Jag som tyckte det var ett utmärkt argument för att slippa!



Rebecca och jag bygger en eldstad.



En av alla hundratals samlingar.



Emma, jag och Madde på en av våra promenader ut i skogen.



Fikapaus en timme efter frukost, vi var inte jättepeppade om man säger så.



Jag och mitt danslag förbereder vår dans vi ska hålla ute i snön!



Ser ni våra sjuka skills eller..!?



Ja, en snöstorm stoppade oss knappast.



Vi lagade mat i stormkök.



Här har jag på mig två underställ, tre överdragsbyxor, tre ulltröjor, en jacka och en dunväst över. Hyffsat fet.



Hyffsat svårböjd.



Jag och mitt baklag bakade sockerkaka i reflektorugn och krabbelurer på muurikka.



Jag hade en väldigt praktisk osthyvel som stekspade.



Asså ser ni explosionen? Skratta inte, jag kan baka, men det här var så sjukt svårt!



Det var typ femtontusen grader så det mesta brann upp, men några hann jag rädda.



Vi kom på att vi borde lyfta av muurikkan från elden.



Och jag höll seriöst på att dö av rökförgiftning.



Jag står och konstaterar hur våra bakverk ser ut som inre organ.



Lite snöbollskrig hinner man alltid med!



Lisa tog åt sig äran åt någon annans kortspelsbygge ;)



Och Johanna ville bara vara med på bild.



Jag borde inte lägga ut den här groteska bilden på mitt osminkade face och en allt annat än sexig ställning jag fick till där, med fortfarande två underställ under mysbyxorna och Eriks tröjor packade. Men den bjuder jag på!



Mys i sovsäckarna!



Jag, Emelie och Daniel :)



Vi gick på ljusvandring i skogen under fullkomlig tystnad.



Haha, visst får man en känsla av att jag hade med mig en personlig fotograf eller något där under dagarna?


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad vildmarken inte är min grejj men det ser så galet mysigt ut! :-) och krabbelurerna, ge mig :-) ja det är bra att bloggar finns så man kan följa med i varandras liv och veta vad som händer! ja visst är det trist med en ensam alla hjärtans dag? vi får verkligen ta igen det i helgen, mysa sönder och umgås! :-) hoppas vi ses snart! <3

2011-02-15 @ 11:32:23
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: Anonym

brun fin tjej sa jag! :)

2011-02-15 @ 13:53:11
Postat av: Emilia

Okej jag kan säga så här. Jag var som Paris Hilton i Simple Life. Jag hörde inte hemma där! Haha. Men jag låtsades att jag hörde hemma, eller försökte kanske, så efter ett tag kom man in i det. Men det var tufft kan jag tala om! Ja vi ska fira massor i helgen, hoppas ni får en underbar helg med massa gos :) Vi kanske hinner ses någon dag i helgen? Jag kommer sent på fredag och åker tidigt på söndag så i så fall lördag som jag kan. Annars kommer jag nästa helg igen och då ska vi ut på fredag, hade vart så sjukt kul är på?? Pussar

2011-02-16 @ 14:49:28
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0