Gårdagens



Igår slängde jag på mig syrrans jeans och vackra tunika från Odd Molly, är det ljuvligt att bo hos syrran eller vad? ;) Dagens klädsel blir desto mindre glamourös om man säger så. Det tar emot kan jag tala om. Understället ska på och regnbyxorna över det, plus en ryggsäck. *Sväljer* Ryggsäckar är min största mardröm men det låtsas vi inte om nu. Jag tänker into the wild trenden, lite bohem sådär. Hoppas ni får en bra vecka så hörs vi på fredag om jag inte lyckas smuggla undan mobilen och skicka iväg ett inlägg till er mina trogna vänner som så snällt vill ta del av mitt liv varje dag och mina ord som jag älskar att skriva ner :) Och tänk lite extra på mig imorgon natt, då ska det snöa och bli - 8 grader. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera bloggen gumman saknar dina inlägg så här på helgen när jag vill sitta och läsa ;)

2011-02-12 @ 12:42:32
Postat av: Emilia

haha va underbart! den är uppdaterad ;)

2011-02-12 @ 16:13:34
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin topp

2011-02-19 @ 14:35:27
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0