Fredagsmyset är i full gång



Vinglaset är upphällt med en kall Bacardi Breezer, godisskålen står full och är redo att bosätta sig i min mage som egentligen är alldeles full efter en gedigen måltid med tacos. Men vad gör det en fredag, det är fredagar som är till för att njuta. På riktigt. Kvällen bjuder på medvetslöshet i soffan med min älskling som huvudstöd och en mysig komedi som kan få igång skrattmusklerna så de där endorfinerna sprudlar, eller ännu mer kanske jag ska tillägga med tanke på all dans och stohej som varit här på Tärnvägen ikväll. Nej, jag har varken varit på Zumban eller haft fest, utan det är bara vi som har lyssnat på favoritmusiken och hoppat runt som galningar för att inviga helgen. Ungefär som Ronjas vårskrik välkomnar vi helgen med dans av dess vildaste slag. Galet men underbart, speciellt när soffan välkomnar mig att ligga raklång resten av kvällen och kvida över hur mätt jag är trots att jag samtidigt trycker i mig mer godis medan min man pillar mig i håret. Ja fredagar alltså, jösses.


Kommentarer
Postat av: Susann

ååå va gott det ser ut :)

Kikar in och önskar en kanonfin lördag :)

2011-02-19 @ 12:19:39
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Postat av: Anonym

I love your words... :)

2011-02-19 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0