Drottninggatan here I come

Efter att ha fyllt i hundra papper på jobbet och fått snygga arbetskläder (höhö) åkte jag och mötte upp hyresvärden som visade min framtida lägenhet. Jag fick den!! Och den var superfin!! En liten etta på 22 kvadrat med pentry och kaklat badrum. Den ligger på femte våningen med vita väggar och vita dörrar. Och nu till det bästa... Den ligger på Drottningsgatan och det är sinnes sinnes centralt och bara helt jävla perfekt! Så kommer ha nära till gymmet, nära Lotta och nära Jossan. För att inte tala om nära krogen, nära shopping, nära allt. Jag får den redan den 21:a, alltså om ca två veckor. Är så sjukt sjukt glad! Hyran är bra också, och även om jag inte kan leva det lyxliv jag och Erik kunnat leva det här halvåret med vår hyra, så kommer jag nog kunna smyga in lite vardagslyx trots allt ;-) Nu vill jag bara sätta igång och göra fint i mitt nya hem ♥ Med till exempel den här ljuvliga ljusstaken från ofeliashus.
www.ofeliashus.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!

2011-02-08 @ 20:52:14
Postat av: Anonym

Grattis prutten är glad för din skull!

2011-02-09 @ 08:43:30
Postat av: Emilia

Tack så mazzzzaaa! :D:D

2011-02-12 @ 16:14:06
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0