En tisdag

Tänk att en sådan ruskigt seg dag kunde sluta så pass bra. Hunnit med mys hos Josefina med massor av tjejsnack, så underbart att prata ikapp sig med den tösa. Hon är en sådan vän jag skulle kunna prata iväg veckor tillsammans med. Det finns liksom inget stopp och det är så himla härligt. Här hemma hos Lotta har det serverats köttfärssås och spagetti, och nu ska jag ta en dusch innan jag kryper ner i sängen och läser. En tisdag kunde inte ha slutat bättre :)

Imorgon går jag under jorden och blir borta i tre dagar, är tillbaka igen på fredag. Vi som läser idrott ska iväg ut i skogen på hajk och sova utomhus under vindskydd. Vi ska laga mat över eldstad och leva vilt helt enkelt. Min största bävan just nu är hur jag ska kunna gå utan att duscha och tvätta mitt hår. Jag tvättar håret varje dag nämligen, utan undantag, och att gå och lägga sig utan en dusch är bland det värsta jag vet. Men vem vet, jag kanske kommer tillbaka som en ny människa, som inte är lika ytlig och börjar spara ut hår under armarna som en riktig hippie. Nej vet ni vad. Planerna på fredag när jag kommer tillbaka är en lång dusch, bodypump & relax med Lotta. Dessutom kommer Erik hit då, längtar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror minnsan att du överlever, hoppas du får ett par fantastiska dagar! /Rebecca

2011-02-09 @ 10:25:15
Postat av: Emilia

Tack så mycket!!

2011-02-12 @ 16:14:29
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0