En kväll i lördags

Vi tillbringade kvällen på Kungsgatan 1, med underbar personal och magiska drinkar. Skrattade bort flera timmar och mötte sedan upp Richard och Malin. Vi hade det så trevligt man bara kan en natt med bacardi breezer och härliga människor, och utan att vi hann förstå det så blev klockan stängning och vi förstod inte alls vart tiden hade tagit vägen. Vi var ju redo för att gå vidare! Men efter lite sunt förnuft kom vi på att med ett stängt Örebro är det lika bra att ta taxi hem. Och väl hemma när jag låg där i soffan och vi hade satt på en dvd, med täcket lindat runt kroppen och med min älskling bredvid så var jag väldigt glad att vi inte var på efterfest på andra sidan stan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som guldlock min sköna, en ängel! löv ju

2011-02-08 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0