Plugg, träning och mys :-)

Det finns inte många känslor som slår den när man kan stryka ett streck över sina ångestladdade "todays to-do's". Har skrivit klart alla småarbeten och litteratur-reflektioner som ska varit gjorda den här veckan och min vilopuls sjönk genast. Alla viktiga mail är skickade och nu har jag bara ett arbete kvar på tre sidor att göra med inlämning nästa vecka, så no stress här inte! Jag kan inte riktig bestämma mig om jag ska dra till gymmet och springa och köra styrketräning eller om jag ska lägga mig i soffan och se en film. Allt eller inget liksom. I svåra val som dessa brukar det vara klokast att springa bort till gymmet, intensivträna hårt och sen kraschlanda nyduschad i soffan framför en film. A win-win situation liksom.


Kommentarer
Postat av: Malla lalla

Härligt! :D Vill träffa dig snart, när kan du?

2011-02-15 @ 16:20:44
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ses !

2011-02-16 @ 14:45:23
Postat av: Anonym

Jag kan nästa vecka! Ring mig! :)

2011-02-16 @ 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0