Att vilja något mer än allt annat

Jag kunde verkligen inte somna inatt, det kanske berodde på att jag inte tillät mig det och varje gång ögonlocken ville vila sig var jag där och ruskade om mitt trötta huvud. Men, anledningen var att jag har inrednings-tokan, jag har inredning på hjärnan! Hittat perfekta budgetsidor med så mycket vackert att jag vill gråta, både för dess skönhet men också för att mitt konto ekar tomt. Det ska bli skönt att börja extrajobba i mars för jag behöver verkligen släcka mitt inredningssug. Så länge tänkte jag vara kreativ och skapa själv, köpa vacker spets och ståltråd, pärlor och sammetsband som är så sammetslena att det måste gå att göra något vackert av det. Och gällande allt vackert jag hittat så får jag dela upp det och köpa lite i taget, tänka "student" och ha tålamod. Men helst av allt vill jag köpa allt nu med en gång på sekunden, styla och matcha tills ögonen smälter. Jag vill göra en hörna så mysig och inbjudande att kroppen vill bo där och njuta för evigt. Jag vill skapa en trygghet, någonstans där jag kan ligga och lyssna på Melissa Horn på högsta volym och känna att jag är jag. Jag behöver ett hem.




Kommentarer
Postat av: Cärre

Oj vad fint, var hittar du allt? Du får gärna komma och inreda min lägenhet! Puss

2011-02-16 @ 14:44:43
Postat av: Marie

Coolt nyckelskåp! Det skulle man kunna måla om så hade det blivit super fint.

2011-02-16 @ 17:05:26
Postat av: Anonym

Eller så har man det som det är ;)

2011-02-16 @ 21:05:59
Postat av: Anonym

WOW vilket eget krydd.. skåp?

2011-02-16 @ 21:52:49
Postat av: Ellinore

Vad fin inspiration:)

2011-02-17 @ 19:01:42
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0