Att ha haft helg



Jag har haft en underbar helg med Erik. Vi har sprungit runt som två barn, busat och fjantat oss tills grannarna undrat vad som försegår där på nummer 315 egentligen. Vi har haft maraton i pussar och sagt att vi ska träna men hamnat ihoptrasslade i soffan istället, oförmögna att både träna och röra oss. Vi har gjort potatis och purjulöksoppa med elvisp och grädde, ätit massor av lösgodis och legat och läst i våra favoritböcker. Promenerat strax före åtta en lördagmorgon och hållt tummarna när jag skrivit tenta. Skrattat åt mina blonda kommentarer som hoppar som grodor ur min mun, förundrats över mina icke-existerande hjärnceller och vad de tänkas kan ha tagit vägen. Jag har invigt min nya kjol från Vila och dansat balett för Erik, chockerats över att mina tår fortfarande går att slå piruetter på (trots alla år som gått sen jag var gymnast). Ja, vi har lekt och roat oss och helt glömt bort att vi är 22.


Kommentarer
Postat av: C

Du är så underbar <3

2011-02-08 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0