Världens bästa utbildning

Drog mig upp och iväg till skolan imorse trots att mina ben knappt ville trampa cykeln framåt, och trots att mitt huvud släpades några meter bakom och blicken fladdrade i kors av utmattning. Jag uthärdade nästan 8 timmar i skolan och jag är så glad att jag orkade mig iväg för jag har haft en otroligt givande, inspirerande och rolig dag tillsammans med min underbara klass och en grym lärare! Han är helt otrolig. Vi har övat konflikthantering och skapat lektionsdilemman i idrottssalen, vi dramatiserade och jag som var sjuk har kunnat observera och reflektera så jag är alldeles utmattad nu. Jag och Jonas har suttit på bänken och flamsat så mycket och jag tror seriöst jag har skrattat mig igenom hela den här dagen. Nivån har varit lite halvlåg sådär och skämten har urartat ju tröttare vi blev och vi blev bara flamsigare och flamsigare. Vår klass alltså.. Någon bokstavskombination har dem ju! Nu när jag landat här hemma känner jag hur feberförkyld jag faktiskt är och det ska bli underbart med en pojkvän som snart kommer hit och kan ta hand om mig :) Men ett glas vitt på en uteservering hade inte suttit fel!


Kommentarer
Postat av: Helena

Gullunge!! Vad kul att du trivs så bra!

2011-04-15 @ 16:20:28
URL: http://justh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0