Vad hände?

Seriöst, vad hände igår? Bjöd över några få vänner för grill och lite drinkar men sen då? Det yttersta jag känner till är att jag hade förbannat roligt! Haha.. En däckad Andreas i trappuppgången, ett förvirrat konstaterande hur dåliga brandvarnare det finns i huset, oväntat besök av Jonas Gardell (?!) men viktigast av allt - jag fick träffa min fina Linda igen! :) Efterfesten spårade som alltid med mängder av mat och så mycket skratt att min röst är helt wiskey idag. Nu blir det frulle, ska bara väcka Erik som ligger död i sängen. Sedan blir det powerwalk i solen, vilket underbart väder det är! ÄLSKADE LÖRDAG ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jadu...och vilka bilder också;) men galet kul var det iaf!!! och sjukt kul att ses igen!:) Hoppas ni inte är helt förstörda idag iaf;)<3

2011-04-09 @ 13:01:51
Postat av: Emilia

Galet roligt att träffa dig igen going! Längtar redan till nästa gång :D

2011-04-10 @ 15:31:07
Postat av: Erik Andersson

Haha, du är för skön min skatt.

Så det urartade! Jonas Gardell med sina anekdoter och Andreas sovandes i den offentliga trappan, aj aj.

Love you!

2011-04-10 @ 17:47:31
Postat av: Anonym

haha herregud

2011-04-10 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0