Klädrensning

Hello blog readers, tycker ni syns lite dåligt här nu för tiden. Vad händer med era kommentarer, känns så tomt att blogga utan dom!? Släng in en kommentar och bjud lite tillbaka vettja, gärna med en bloggadress så jag får något att läsa jag med ;)

Anyway, sitter och kollar mitt tradera, försöker få sålt lite Odd Molly kläder. Har flera blusar och klänningar som bara hänger och dammar i klädkammaren så kan lika gärna sälja av mig lite. Ingen av er som är sugen på Odd Molly kläder för halva priset eller mindre? Appropå kläder så har jag städat lite i garderoben idag och fyllde tre väskor med massor av kläder jag inte vill ha kvar. Vill gärna ge bort allt inklusive väskorna så finns det någon gosing till vän som läser min blogg får ni hojta till om ni vill ha massa kläder och väskor! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Sälj de inte! Ha kvar de i garderoben, Odd Molly är inget man säljer/ger bort, det är alldeles för fint för det! Nu blire Sveriges mästerkock babe!!!! Puss

2011-04-06 @ 20:02:18
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey hey!!

2011-04-06 @ 21:03:46
Postat av: Joss

Im here My dear ;) ses i helgen??

2011-04-06 @ 23:58:16
Postat av: Lotta

Oss Molly säljer man inte för mindre än halva priset!!

Du kan få inköpspris och mer, annars ska du inte sälja.

2011-04-07 @ 07:11:39
Postat av: Emilia

öhm de beror på vad det är för plagg och vilket skick det är i. budar ingen kan man lika väl sälja det för halva priset.

2011-04-07 @ 09:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0