Soohohohoool

Tillbringat dagen nere på stan i den underbara solen, strosat omkring i affärer och fikat med världens sötaste Malin. Vi skrattade ikapp våra veckors uppehåll vi haft ifrån varandra, och folk undrade nog vilka miffon som hade rymt från särskolan. Nu ska jag snabbt få i mig lunch innan jag möter upp Jossan för att kila på föreläsning om examensarbetet i höst. Tänk att jag bara har en termin kvar på min utbildning, känns alltför nära! Efter föreläsningen ska jag cykla direkt till gymmet för att köra afro, core och booty express. Ingen idé att vila, snart är sommaren här - med andra ord - bikinisäsong!
www.emeran.blogg.se

Smygfotade Malin som inte hade ställt upp på bild frivilligt, höhöhö.
På min blogg får minsann ingen vara anonym! ;)



Cyklopet till solglasögon fick haka på!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken härlig sjal!

2011-04-12 @ 10:08:46
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Emilia

Tack snälla! :)

2011-04-12 @ 12:43:16
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0