Mi amore vole fe yah

Att ha en perfekt ledig måndag är nästintill skrämmande bra. Den kommande veckan och dess ansvar som väntar passar inte alls in i den lata tillvaron jag har skapat! Klev motvilligt upp imorse vid åtta för att skriva klart mina sidor om konflikthantering bara för att sedan kunna ligga ute i solen och läsa hälsotidningar medan tvätten skulle bli klar. Njöt av värmen tills svetten rann och cyklade därefter iväg till träningen och körde en timmes bodypump. Svängde förbi Lottis efteråt där vi avnjöt ett glas rött på balkongen, och nu sitter jag hemma och tvingar i mig min proteinshake som är det värsta jag vet men ack så nödvändigt. Nu väntas mental förberedning inför praktiken som inleds imorgon och det görs genom att äta makrillsfilé i tomatsås och morötter framför Vänner. Kvällen bjuder på saknad av det värsta slag och vårkvällar som dessa vill jag ju bara ha dig vid min sida..


Älskar denna söta vårjacka från Odd Molly


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin den va, vill ha!!!!

2011-04-26 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0