Maniac on the floor

Har haft en sjukt intensiv dag! Efter en hel dag i en idrottssal med galet speedade elever som gapat halsarna av sig har jag gymmat, kört 45 min kondition och 30 min styrka, kommit hem och avnjutit sushi och tagit en lååång dusch. Blev tillfrågad att vikariera som idrottslärare imorgon och självklart svarade jag ja, så nu ska jag ladda upp med lektionsplanering och tagga inför att vara ensam idrottslärare imorgon med ryds kidsen en hel dag. Hur ska detta gå?! Spännande! Hörs vi inte imorgon ligger jag väl i något omklädningsrum med en sax i ryggen..


Kommentarer
Postat av: lotta

jag ska oxå börja blogga, kan jag få såndära kod som du har så att bloggen blir fin?

2011-04-27 @ 11:43:44
Postat av: Emilia

ja äntligen va roligt!!! :D

tar du min kodmall ser de ju exakt likadant ut och det går ju inte :P men jag kan försöka hjälpa dig! ge förslag på hur du vill ha det så ska jag försöka :)

2011-04-27 @ 15:37:47
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nu har jag gjort en design till dig älskling! :):) Kolla din mejl!

2011-04-27 @ 16:11:03
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0