Livet

Linköping har haft sommar och skrivandet har därmed fått lida, det mesta har faktiskt fått lida när jag tänker efter och solen har nog den inverkan på mig. Varma strålar och bara ben kidnappar mina tankar och för mig till en tid där studentlitteratur och portfolioarbete inte existerar. Tisdagen spenderades vid Stångån med sushi och bacardi breezer intill vattnet, och för att i timmar bara kisa upp mot solen och lyssna på lekande barn i bakgrunden gick den dagen förbi och lämnade efter sig en stenröd bränna som minne. Gårdagen bjöd inte på lika bra väder, men kvällen kunde spenderas ute med ett glas vin för åtminstonde en stund, och jag har redan hunnit inviga flera par sommarskor och har därmed även flertalet skavsår på fötterna. Precis så det ska vara med andra ord.. Nu däremot vankas GÖTEBORG och en helg med KARIN!



Kommentarer
Postat av: Erik Andersson

Haha vad du är söt älskling, har du köpt smörgåskorv till vinet. <3

2011-04-22 @ 15:14:07
Postat av: carolina

du är i göteborg och hör inte av dig :(

2011-04-23 @ 10:34:57
Postat av: Anonym

För att jag torsdag skulle ha kvalitetstid med familjen och fredag med Karin som jag lovat henne och nu är jag hemma så det blev bara ett snabb besök, så det är inget illa menat!

2011-04-23 @ 19:18:14
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss <3

2011-04-24 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0