Just follow your heart

Det sötaste att sova i nu, underkläder från odd molly. Min vita mysdress från odd molly på det och det fattas bara en kaffe på altanen i solen med honungsyoghurt och havrefras. Det är sommar för mig. En göteborgsposten att bläddra i och några grässtrån som letat sig upp mellan altanens springor och kliar mig på tårna.. Nu sitter jag istället här med håret på sned i en ställning som ska föreställa normal. Har blivit smittad med sjukan också, halsen motarbetar mig och jag som hade bokat upp mig på tre pass idag. Uppsatsen ligger framför mig och regnet trycker utanför. Inget påtagligt regn, bara sådär disigt och fuktigt så man vet att det är där utan att man egentligen ser det. Och inte bara min uppsats, utan även sommaren känns plötsligt väldigt långt borta. Men som tröst har vi detta ögongodis så länge:


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin ny design!

2011-04-13 @ 10:24:43
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Malin

vilken fin ny blogg de va här då ojojoj! älskar när du skriver, skriv meeer! saknar dina långa inlägg också, fler långa inlägg snälla ;-) (tack!)

2011-04-13 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0