Bakfyllan from hell så att säga

Jag svär, vid lucifer, jag ska aldrig mer dricka. Bortsätt från bakfyllegarv, bortamatch med min älskade Karin inatt och en riktigt rolig kväll igår så är det absolut inte värt den migrän jag har ända in i skelettet idag. Efter ungefär två timmars sömn känns kroppen en aning rostig alltså. MEN vad roligt det var att träffa hela Hönö-gänget på Berså igår, jag tror aldrig jag fått så många chockade ansiktsuttryck eller glädjande tjut när jag visat mitt face någon annanstans ;) Och Karin, fan vad jag älskar dig! Fördrickan hemma med killarna och bästa Carro innan krogen spårade tidigt och det är underbart att få komma hem och skratta så mycket man bara kan göra här! Nu ska vi ta tåget till Örebro, två timmar xtvåtusen och en stor tigerkaka framför Inception är planen. Sen ska jag äntligen få kvalitetstid med min prött i en hel vecka, och jag kan inte vara lyckligare!

Kommentarer
Postat av: J

Hahha nästa helg hänger du med ut!! Kisses J

2011-04-05 @ 01:11:44
Postat av: Emilia

haha ja lätt!

2011-04-05 @ 14:28:50
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Karin

du är bäst, fan vad jag har saknat dig!!

2011-04-06 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0