Att invänta

Sitter på tåget på väg hem till Linköping. Det känns både olustigt och obekvämt att lämna mitt ena hem. Och nu ska jag då försöka umgås med Linköping helt plötsligt. Och hur kan en vecka gå så fort? Skola och en massa ansvar för mitt liv väntar och hade jag kunnat hade jag velat pausa och ha söndag hela veckan. Solen skiner mellan tallarnas toppar och temperaturen står på +15 grader, välkommen efterlängtade vår! Hade velat umgås med dig men en ny vecka med portfolioarbete väntar.. och ja.. Livet. Men nu sitter jag på ett tåg så jag höjer musiken ytterliggare och lutar mig mot fönstret och tittar på ängarna som rullar förbi utanför. Än är det inte måndag. Och än kan jag få vara med mig själv och mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Nice blogg:)



Kolla gärna igenom min blogg och säg vad du tycker om den. Kom gärna med förslag på förbättringar för jag vill gärna utveckla mitt bloggande. Om du gillar min blogg så följ den gärna via bloglovin:)

2011-04-10 @ 15:40:26
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: j'l

fin blogg ! :-D

2011-04-10 @ 18:27:47
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0