Angående valet.

"Jimmie Åkesson, tjalala lala, Jimmie Åkesson, tjaaaa lalala lalala". Jag tror inte bara jag och Erik satt paralyserade i soffan med en skräcksula stämplad i pannan, eller jag hoppas snarare att vi inte var ensamma om det. De hade lika väl kunnat sjunga Liebe Deutschland eller något liknande och svängt med dödskalleflaggan. Bortsätt från idioterna till svenska medborgare som gjorde detta möjligt, så har vi alla andra ungefär samma känsla över att SD kom in i riksdagen, och det behövs väl inte sägas mer än så. Vi är i alla fall glada för Moderaterna och om jag känner Freddan rätt så löser han detta.

Kommentarer
Postat av: anna

Appropå det där med "Jimmie Åkesson, tjalala lala, Jimmie Åkesson, tjaaaa lalala lalala". Tror du att de är medvetna om att texten egentligen går "brown girl in the ring tjalala lala osv"? Komiskt. =)

2010-09-20 @ 23:11:29
URL: http://annaxpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaa? det hade jag faktiskt ingen aning om, det är ju helt sjukt komiskt!!

2010-09-21 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0