All the people hurried fast, real fast, and no one ever smiled.




Det är mycket nu, och bloggen är kanske inte det som har prioriterats högst precis. När jag fick frågan varför jag inte uppdaterar bloggen, avgjorde sekunderna att tänka ut vad som menades med "blogg" och "uppdatera" - att det kanske var på tiden! Just nu är det studier och tentaplugg som mitt liv kretsar kring. Det här ny-stad-nya-tag verkar funka för mig. Även när jag la upp ett ny-stad-ny-kropp-hård-träning-skit med mål att träna 1 pass varje dag, varje vecka, så har jag genomfört det. Har jag för mycket fritid är frågan? Kanske. Men svettiga danspass där musik och fett dallrar mig bort i dimman är kanske det som gör mig lyckligast konstigt nog. Även middagar och soffmys med älsklingen, jage i tvättstugan och promenader i höstregnet heter heller inte duga, det heter alldeles underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hiihi, min fantastiska! ska vi jagas då! GOSSING!

2010-09-20 @ 18:50:42
Postat av: Anonym

haha, jaaadååå!! GOS

2010-09-20 @ 20:39:44
Postat av: Helena

Mmmmlia! Det där såg sååå gott ut! :)

2010-09-21 @ 18:43:23
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0