Mama haven't you heard we sold out all over the world



STÖRT hur roligt vi hade igår. Miss Li rockade oss alla och den svettmängden vi producerade borde vi få pris för. Teddybears var absolut helt fantatsiskt bäst! Erik var i extas och frälst på samma gång, haha. Han hoppade seriöst över publiken av glädje, tror aldrig jag sett någon vackrare syn. Conventum var riktigt shysst, och att åka rulltrappor mellan våningarna kändes såå FABulous ;) Sköna människor, grymma dansgolv och billiga drinkar gjorde kvällen till den bästa! Nu ska jag hänga upp tvätten, talk to you later :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men vsg så lite så!:)

Hur mår du denna regniga dag?:)

2010-09-12 @ 16:07:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Emilia...... är SÅ snygg!!!



Svar på din kommentar:

Åh vad glad jag blir att jag påminde någon om detta spektakel :) Det var ett uuunderbart avsnitt!! Både jag och Jonte (eller mest han) satt och log massor! Hoppas du & Erik hade en myyyssupergo kväll! Snart kommer vi till Örebro och kramar om er!! Saknar dig sååååå!!

2010-09-12 @ 23:57:42
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0