Dessa tre höstdrömmar beställde jag precis.



Det finns ambitiösa studenter också finns det motsatsen, som brukar gå under benämningen pucko. Det sistnämnda är jag, vilket gör att det börjar brinna i knutarna. Tentor närmar sig, och för att sätta en skvätt grädde på moset pluggar jag just nu dubbla kurser. Så istället för att plugga sen jag kom hem från skolan har jag tillbringat de senaste tre timmarna åt shoppingsidor. Dock ska jag inte vara för hård mot mig själv, det är trots allt fredag kväll och jag har ju planerat in plugg i helgen. Dessutom har jag kämpat mig blå det senaste i skolan. Jo. Jaa. Jag förtjänade helt enkelt lite shopping. Mm det stämmer, riktigt bra jobbat faktiskt. (En inre dialog för att försvara eventuella misstag till något lyckat funkar alltid). Nåväl. Erik och Andreas är iväg och handlar ingredienser till pannkakor med grädde och sylt. Blir förmodligen pannkakstårta ikväll framför Idol. Nu sätter vi igång med fredagsmyset tycker jag! Puss :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: kul!:) ja jag tog det allt lugnt:) vad händer idag?

2010-09-11 @ 09:31:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0