Une maison, notre maison!



Det bästa som finns är att trivas hemma, längta hem och njuta av att kunna vara hemma. Ligga med datorn på magen i soffan, lyssna på favoritlåten och dricka en kopp te. Ha Erik i närheten, men inte för nära. Bara sådär på lagom avstånd vilket gör mig alldeles varm och trygg. Ensamtid samtidigt som man lever samboliv. Den kombinationen är magisk. Magiskt är också när en välbekant doft lägger sina två läppar mot min nacke och kurar ihop sig bredvid mig i soffan. Knäpper sin hand i min och säger Jag har saknat dig, trots att vi båda vet att det bara har gått en timme. Magiskt är att få dela sin fånighet med ett annat fån, där man inte bryr sig om vad världen tycker. Där endast våra regler styr, och de murar vi byggt upp kan ingen riva. Någonsin. För i våra ögon är vi världen, vi konstruerar den och vi bestämmer. Vi blundar för onda blickar, vi blundar för dem. Vi lever här och nu, som vi vill, det är vårt liv och vi vill inte missa en sekund av oss själva. Tänk, känn, gör dig själv fri. Var den du är, då är du som bäst.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv haha söt du är:)

vad hittar du på förnåt ikväll?:)

2010-09-05 @ 20:27:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: det låter br:) allt bra med dig idag?(:

2010-09-06 @ 11:58:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!

2010-09-06 @ 12:20:11
Postat av: Helena

Fin bilder! Och fin text :) ni är för goooa!

2010-09-06 @ 15:58:35
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0