Stadsvandring





Idag har vi fönstershoppat och gått stadsvandring på stan. Örebros stadsgator, butiker och miljöer runt slottet är supermysiga och Örebro har förvånadsvärt mycket bra och fina märken. Hittat massor med butiker som jag ska slänga iväg nästa lön på! Olala. Nu sitter vi och hårdpluggar här hemma. Jag dansar mig igenom satsled, fraser och adverbial i positionssheman och Erik ligger i soffan och läser om Asketismen, organisationens och autenticitetens tidsepoker. Okaj. Nu måste jag fortsätta hitta adverb i meningar, innan myskvällen drar igång om ett par timmar. Biggest Loser Sverige och Lite Sällskap har ju premiär ikväll! Oj vad här ska gottas! MÅ VÄL ÄLSKADE VÄNNER. PUSS!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: härligt:) jo det är fint här!

jo hösten är mysig men vintern gillar jag INTE! :P

2010-09-06 @ 17:30:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha absolut:D pluggar du ngt nu?:)

2010-09-06 @ 19:31:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: carolina

men du glömde ju halv åtta hos mig ;) asroligt ju :D

2010-09-06 @ 20:32:18
Postat av: Anonym

jag veeet, älskar halv åtta!!! kom på det fem minuter innan det slutade :( well well :P

2010-09-06 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0