Nothing can make me love you less



En nyvaken kalufs och ett par små ögon, alldeles känsliga för morgonljuset. Tyst fnissar jag och sjunger försiktigt födelsedagssången. Jag vet att du älskar när jag sjunger. En kopp kaffe och prinsesstårta i soffan under täcket. Lovord om mer mys efter skolan.. Kommer hem från skolan och möts av världens vackraste kille. Så väl han vårdar sina ord och jag känner mig bortskämd.

Jag sitter med glansiga ögon och känner att nu får det inte plats mer inom mig. De starka känslorna sprutar inom kort som rök ur mina öron, bergochdalbanan i magen och blodet i mitt hjärta trimmas och snart tjuter loket av överbelastning. Jag blundar och hela min själ vibrerar. För mycket kärlek på en och samma gång. Under en och samma dag. Under ett och samma liv. Du är mitt liv. Grattis älskling.

Kommentarer
Postat av: Erik Andersson

Du är mitt absoluta allt älskling!

Älskar dig så mycket att jag tappar fattningen!

2010-09-09 @ 16:56:07
Postat av: Emilia

hihihihihihi

2010-09-10 @ 09:12:55
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0