I will wait here for my man tonight, It’s easy when you’re big in Japan



Igår hälsade Eriks daddi på, vi åt sushi på East West och pratade, pratade, pratade tills mina ögonlock vek sig av trötthet. Tummen upp för en riktigt trevlig kväll! Liksom alla andra är även jag sjuk, men det behöver väl knappast upprepas. Det räcker nog med de 375 personer som uppdaterar oss på facebook dagligen om deras aktuella hälsotillstånd. Lika intressant varje gång, am I right? Idag har förtäringen av te och ipren ökat lavinartat, allt för att lura min feber och kunna vara den bästa hostess som möjligt går ;) Förutom att passa upp på Erik idag har jag lagat middag (baconinlindad sparris, kyckling, grönpepparsås och pasta), vi har ätit och druckit rödvin. Nu blir det mys i soffan med tårta och godis, Idol och sedan filmen Undergången. En av världens absolut bästa filmer, då kategorin krigsfilmer tillhör mina favoriter. Ha en mysig kväll nu! POK.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaså! vad ska du bli för lärare?:) nej jag pluggar inget för tilfället, gick ut i juni och vet inte riktigt vad jag vill:)

2010-09-10 @ 09:42:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Amanda - MANDOSA

oj ser gott ut !

2010-09-10 @ 11:28:07
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Amanda - MANDOSA

sv: åh taack :) glad jag bliir :D

2010-09-10 @ 16:01:06
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0