I rush and rush until life's no fun



Snacka om att jag har mossa i mitt huvud. 9 timmars plugg igår, endast ett besök på gymmet för afropowerdance som paus, och 9 timmars plugg idag. Dagens paus blir också gymmet, fast ikväll blir det styrketräning. 12 sidor hemtenta på två dagar är inte dåligt, därför känns det riktigt härligt att belöna sig med en resa till Linköping. Dock slutar inte plugget här, från och med nu måste jag börja plugga på tentan som jag ska skriva i Linköping på måndag. Min panik är enorm, och mitt självförtroende är i botten. Men bitterhet försöker vi undvika, jag får i alla fall umgås med min älskade Lotta, Robert och förhoppningsvis en bunt vänner under besöket. Jag får kontra plugg, vin, plugg, vin för att hinna med. Nej, nu blir det bråttom! Träning, nytt tentaplugg och laga middag står på kvällens schema. Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0