Etanol i mina ådror

Jag vet seriöst inte vad jag hade gjort utan våra mörkläggningsgardiner. Antagligen mötts av ett disigt, fuktigt ljus som trängt in i mina tinningar och skapat en blodpropp bakom vänstra ögat. Trots att jag gick upp i natt och hällde i mig vatten, ipren och vettitusan vad mer, så har mitt hjärta på något konstigt sätt letat sig upp i halsgropen och stannat där. En känsla som skapar kroniskt illamående. Sa någon bakis?! Ge mig en varm bubbelpool, någon grön sliskig drink som rensar kroppen och en vit fluffig morgonrock, så kanske jag övervägar att stanna i detta liv. Eller så kanske lite mys i soffan under täcket framför en komedi med snygga kändisar får mig på andra tankar ;) Det bästa är att det ösregnar ute, universum vill att jag ska mysa idag. Nu blir det brakfrukost med ägg och bacon, sen - soffkoma!!



Kommentarer
Postat av: cajjo

"en komedi med snygga kändisar" jag är säker på att du menar den söte kinesen =)

2010-10-07 @ 17:42:28
Postat av: Emilia

yes, har alltid haft det där för kineser alltså ;)

2010-10-07 @ 23:38:15
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0