The Social Network



Efter ett grymt pass Afropowerdance igår, åkte vi in till O'learys och tog ett glas innan det vankades bio. The Social Network gjorde sig väldigt populär i våra ögon kan jag tala om, i alla fall i mina och Eriks. Jösses vilken spännande film, och jag vill bara veta mer och mer nu! Dock fick jag så starka hatkänslor mot huvudpersonen, facebookskaparen Mark Zuckerberg, att jag ville åka hem och radera mitt facebook-konto!

Men efter att ha googlat runt lite, så ser han inte lika hemsk ut i verkligheten, och jag kan inte undkomma hur imponerad jag blir av en sådan framgångsrik människa på bara 26 år. 2009 var han rankad som den yngsta dollar-miljardären i världen. Det är helt insane! Det går inte ens att göra av med så mycket pengar! Fuck me from the side, liksom.

Efter bion tog vi ett glas till på Pitchers och pratade massa skit, och världens bästa kille agerade taxi hem :) Idag vaknade jag klockan 2 - klockan 2! Hur är det ens möjligt? Är det normalt att sova så länge utan fylla eller sjukdom? Jisös vad slutkörd jag måste va, haha, MAN I love college!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha awesome!

2010-10-29 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0