Vinprovning, skratt och frukostbuffé på Java.



Igår spenderades hela dagen i skolan, sedan stod dansen på kvällens schema i form av Zumba, som är så sjukt roligt! På kvällen kom Lotta, Robert, Sofie och Andreas och vi åt thaimat här hemma från någon sunkig take away på Stortorget. Stackars Lotta kunde knappt röra sin mat efter att vi hittat på alla historier om råttsvansar som badade i såsen och cigarrettfimpar i nudlarna. Haha. Sedan hade vi en fantastiskt trevlig vinprovning med 7 flaskor vin. Mumma! Vinflaskor tömdes till ost och kex, och behöver jag säga att det endast var rödvin? Haha, självklart. Lotta och Robert sov över, och idag åt vi världens bästa frukostbuffé på Java. Sedan strosade vi runt istan innan det var dags för lyckostarna att gå på Spa med kärlekspaketet. Ni vill inte ens veta vad som ingår där, jag är så avundsjuk! Nee, nu blir det mys i soffan framför film med varm vetekudde och ansiktsmask: det närmsta jag kommer till Spa ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: C

Åh va mysigt! :D

2010-10-23 @ 18:43:52
Postat av: Helena

Det såg kanon ut :) Ni fyra är ju bara för underbara tycker jag!!

2010-10-24 @ 18:00:12
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0