För mycket lärdom kan knäcka den friskaste



Plötslig besvikelse. En föredetta lärare, som verkar lika okunnig som en bajskorv, saknar förmågan att förstå att läsning och skrivning går hand i hand och stämplar mig fortare än jag hunnit blinka. Och här står jag med böcker upp i halsen och tusen saker att uträtta med alldeles för lite tid. Det enda jag vill är att äta något gott och se en mysig film. Dra på mig kofta och tofflor och dricka rödvin i soffan. Det är ju trots allt studenternas lördag idag, så ett glas vin utan skuldkänslor känns okej, eller? Nu blir det ännu mera plugg, sen vankas Afropowerdance, för att slutligen avsluta dagen i soffan med massor choklad, rödvin och all underbar skit som går på tv ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig!

2010-10-20 @ 17:14:49
Postat av: Prinsen Erik

Snygging!!

2010-10-21 @ 12:26:11
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-10-22 @ 09:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0