Dagen efter infylle-bullen



Efter att ha gått fram och tillbaka till sopförrådet sisådär sjuttioelva gånger, diskat ungefär åttahundrasextiotvå glas och hällt Ajax över alla möbler.. Så slår jag mig äntligen ner med tända ljus, favoritmusiken, citronvatten och allt gott godis jag fick igår. Lite roligt är det att Erik lämnades ovetande om alla inflyttningspresenter, att alla rent intuitivt gav mig och inte honom. Hähähä.

Idag har vi haft den mysigaste bakisdagen man någonsin kan ha. Vaknade, tog en dusch, satte på mig myskläder och när alla vaknat kröp vi upp i soffan tillsammans och grabbarna kom över. Sedan drack vi kaffe, åt tunnbröd och gjorde "jag har aldrig" med en "jag har aldrig-kortlek" fast med handuppräckning. Garvade till tusen och smuttade på lite vin trots allt, för att bota den igelhärdiga baksmälla som jag tror vi alla delade. Pratade om gårdagens alla sjuka händelser och skrattade ännu mer tills jag fick ont i halsen. Åh.. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I AGREEEE!

2010-10-18 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0