This is our motto, your time to shine, dont wait in line!



Nu sitter vi och väntar på bussen, första cidern är öppnad och bortsett från allt klor som bubblar i både näsa och huvud, så mår jag riktigt bra! Försöker få tiden att gå nu, för är riktigt taggad på kött! Vi ska in till stan och äta gott, dricka gott, och må gott :) Är så hungrig så jag ser blodiga köttbitar och rödvinsås framför mig. Varför väntar man alltid med att äta när man ska på restaurang? Måste man vara totalt ursvulten, liksom? Jaja, hoppas ni får en underbar lördagkväll vänner! POK :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Utsvulten*

2010-10-30 @ 19:05:55
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha kul goaste du att du rättar dig själv! Vad fin du var :) OCH är!

2010-10-31 @ 10:36:04
Postat av: Emilia

haha, jag är en sån geek va :P

tack gumman, du är fin!

2010-10-31 @ 11:19:14
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0