Stars in our eyes cause we are having a good time



Jag vill köra bil, jag måste försöka få med mig Erik ut på vägarna (och bort från hans dataspel som han troligtvis kommer gifta sig med i framtiden). Men den här gången satsar jag på att sitta bakom ratten, istället för på taket. Även om det var sjukt roligt, i alla fall för Erik, jag satt mest och skrek inte så snabbt! Hahaha. Grannarna kollade väldigt suspekt när de såg ett flygande huvud fara förbi ovanför deras perfekt vältrimmade häck. De kollade inte mindre när jag vinkade och hälsade hejsan hejsan! Tror bestämt att tant höll på att få sig en smärre chock, för så beter sig då rakt inte en ung dam! Höhö. Nää, det verkar vara lönlöst att slita Erik från spelet. Det går inte ens att kommunicera med idioten längre! Vi tjejer har det inte lätt asså, är killen inte en sportnörd så är han en datanörd. Vilket som, båda sorterna är döva och blinda, vare sig det handlar om VM eller CS. True story.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla SANT!

2010-10-10 @ 16:20:50
Postat av: Helena

Haha, I know what you're talking about!! :D

2010-10-10 @ 18:56:49
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahaha tok helt livsfarligt!

2010-10-10 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0