Lärare, säg finns det något kärare, lärare det käraste vi vet. Och finns det något kärare så är det ju två lärare. Lärareeee.. Det käraste vi vet!

 

Seminarium, gruppdiskussion, föreläsning, plugg hemma, gaaaah mina ögon somnar vilken sekund som helst. Men det är kanske nu man ska passa på att njuta, sen kommer det verkliga livet. Arbetslivet. När man ska arbeta varje dag! Hur pallar man? Jag får lite ångest. Då måste man ju växa upp och bli mogen. Ta ansvar! Man kan inte ligga kvar i sängen och ta lite sovmorgon bara för att de där vinglasen fortfarande ligger och pumpar i tinningen. Ja, man får nog njuta av studentlivet så länge det varar. Innan man står där framme helt blottad och möter 25 stirrande ögon, redo att slita mig i stycken. Innan man fortsätter den här cirkeln att alltid gå i skolan. En speciell känsla det där, att jag aldrig har och aldrig kommer att lämna skolan. Från förskolan till jag blir 65.

Barn i alla åldrar och skolböcker livet ut - I LOVE IT!!!


Kommentarer
Postat av: C

Haha ja passa på å njut nu! :)

2010-10-28 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0