I love jeans



Effektivitet! Suttit och läst kurslitteratur och ätit frukost samtidigt denna morgon. Nu ska jag väcka Erik, dags för lite shopping istan och viktiga ärenden. Därefter vankas seminarium och gruppdiskussion. Tvätt och träning står på dagens schema också, innan det slutligen blir middag och ett riktigt fredagsmys ikväll! Måste ladda batterierna inför imorgon då Eriks och mina vänner kommer upp på besök. Tagga! Nu måste jag få på mig lite mascara på dessa trötta ögon innan vi brummar in till stan, ojojoj. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Helena

Den där outfiten............ den där jeansskjortan? jeansblusen? skärpet, färgen på jeansen och jeansen.. verkligen skiiiitsnyggt tycker jag! Haha gu, vad ofta jag kommenterar din blogg. Men mååste ju bara när du lägger upp en så snygg outfit! :P Ses imorgon! Puss

2010-10-15 @ 10:37:49
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Emilia

gaaahhh du är ju bara alldeles alldeles för underbar, gölliga människa!!! älskar när du kommenterar min blogg :D imon ses vi, YEEEES!!!!! love love love <3<3<3

2010-10-15 @ 17:37:43
Postat av: Anonym

snygg!

2010-10-18 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0