Her eyes make the stars look like they're not shining, falls perfectly without her trying



Ni anar inte hur mina tårar forsar när jag ser den här videon. Jag vill sitta inne i mysbyxor och äta choklad hela dagen medan jag lyssnar på den här låten om och om igen. Fälla hur många tårar jag vill, bara för att man får vara känslig, och vadå, jag vill inte vara tuff och kaxig. Jag vill sjunga med i låten och trycka på play igen igen igen tills klippet har miljontals visningar. För vadå, den låten är ju grym, varför skulle jag då lyssna på något annat?

Och nej, jag orkar inte dressa upp mig, sätta på ett fejk-smajl och försöka få människor att tycka om mig. Ni behöver inte tycka om mig. Jag är så fruktansvärt trött på människor! Jag är trött på att ensamhet kan vara det mest fruktansvärda, samtidigt som jag inget hellre önskar än att få vara ensam. Nej. Jag stannar hellre hemma med Bruno Mars underbara röst.

She's so beautiful, and I tell her every day. It's so sad to think she don't see what I see. But every time she asks me, do I look okay? I say, when I see your face there's not a thing that I would change. Cause you're amazing just the way you are. When you smile, the whole world stops and stares for awhile, cause girl you're amazing just the way you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0