Doon't stop us nooow, we're gonna have a ball (time)!



Igår hade vi myskväll hemma hos Andreas och planerade lördagens alla lekar. Det kommer bli så sjukt awesome! Haha, så sjukt pinsamma uppdrag kom vi på, längtar ihjäl mig till att se dem uppfyllas! Inte nog med en noga planering, vi har varit på IKEA i veckan och köpt pallar med mera till lördagen, och imorgon blir det ännu mer shopping på Willys och Systemet. Nu har alla gett klartecken som ska komma också - tjejerna från Linköping, världens bästa Carro, grabbarna hemifrån och det trevligaste folket i Örebro! Dessa underbara människor samlade tillsammans med massa roliga lekar, bål och tapas - det kan inte blir bättre. GE MIG LÖRDAG NU!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag längtar också!! :) Ge mig lördag nu dåå! Puss

2010-10-14 @ 22:29:44
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Emilia

wiiiiie! ^^

2010-10-15 @ 09:33:45
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0