Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


Jag saknar min andra halva. Ingenting är detsamma utan min drömtjej, min pärla. Hur ska jag stå ut tills vi bor i samma stad igen? Hur kan vardagen någonsin bli fulländad utan sin bästa knaspanna? Kom hit nu älskling, jag behöver dig för mina cpryck. Jag behöver våra galna utekvällar, jag behöver sällskap i alla pinsamheter. Jag behöver skratta, så som jag bara kan skratta med dig. Kungsbacka watch out, varenda lärartjänst ska sökas där så vi kan ses varje dag igen. Sleep over på tisdagar, hetsätande av godis resterande dagar, tapas i soffan, kärleksdiskussioner och rödvin, skitsnack och cider. Jag saknar dig av hela mitt hjärta och jag längtar efter dig så jag kan dö. Kom hit snart Lina. I love you baby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh du anar inte hur glad jag blir av att läsa det du skrivit. du är helt jäkla underbar, emilia. hoppas jag att du vet :)

men vi ses snart, snart, SNART :D den 19e, då jävlar ska vi ha det ballt som aldrig förr.

du är världens bästa vän, I LOVE YOU!!!! <3

2010-11-06 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0