Sushifest!

Underbar kväll igår! Vi drack vin och gjorde egen sushi som blev super super god, och vi var mäktigt imponerade över våra dolda sushi talanger ;) Efter ett rejält moffande spelade vi Geni frågesport, så sjukt roligt, och många skrattanfall senare vann jag och Frida över killarna - girlpower!! Nu ska jag fortsätta plugga, sen ska jag sätta på en mysig tjejfilm och äta godis. Erik är på jobbet och det är så skönt med egentid och en lägenheten för mig själv, innan det vankas räkfrossa ikväll med killarna!



Kommentarer
Postat av: Frida

så gott vare. så duktiga var vi :-)))

2010-11-27 @ 18:34:07
Postat av: Emilia

heregud ja, vi totalägde! vi är bäääst :)

2010-11-27 @ 19:56:14
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Malin

Hallå no more need for East West ser jag!!!

2010-11-28 @ 01:58:06
Postat av: Anonym

Goooooott!!!!!!

2010-11-28 @ 02:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0