Got dizzy dancing tango. You better put your feet on the ground.


Syrrans pojkvän är fotografen!

Idag har jag skrivit 8 sidor rapport, städat som en tok, skurat lägenheten med klorin och ajax, så nu luktar det badhus här hemma, vikt tvätt, diskat, tänt luktljus, lyssnat på underbar musik och på det rofyllda regnet. Nu ska jag mysa lite efter allt hard work och sen ikväll blir det Zumba!! Ska dansa loss all tentaångest, som är i det kraftigaste laget just nu, och shaka ass tills jag blir yr ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken riktigt förbaskat cool bild! Jag säger det igen: Robert är en grym fotograf!! :)

2010-11-02 @ 23:39:38
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0