Lördag

Efter en hel dag i soffan igår framför mysigaste julfilmen Ensam Hemma 2, ryckte vi upp oss framåt kvällen och åkte in till stan. Efter en räkcocktail och en fisherman shot vaknade jag till liv igen, och det var först då som bakfyllan lade sig. Jisus! Vi drack någon motsvarighet till mojito på ett nyhittat hak med billig öl, och pratade massa skit. När folket begav sig ut på krogen hämtade jag och Erik mat på Donken och tog bussen hem istället, så himla skönt! Vi tog en promenad och garvade ihjäl oss, sedan la vi oss i soffan framför Wolf i myskläder och jag somnade så himla utmattad men så himla nöjd nöjd nöjd. Underbart när man får känna så! Hoppas ni hade en bra lördag :)


Vad hade jag gjort utan dig, världens bästa vän

Kommentarer
Postat av: Helena

Ni är så gulliga, jag blir ju glad bara av att se bilden av er 2!! Vad kul att du såg Ensam hemma :) :) :)den är looooveeeely!

2010-11-14 @ 17:56:57
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Emilia

Gullig du är:)

2010-11-15 @ 09:19:28
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0