Ain't got no time for no haters, just live your life.

Shit vad bakis jag är idag men shit vad roligt vi hade igår! Det är smällen man får ta när man kör shot-lekar med sprit som smakar godis. Aj aj aj mitt huvud. Efter mycket gotta och roliga lekar hos Andreas styrde vi kosan mot Strömpis, och trots att jag hinkade vatten som en galning hela vistelsen visste jag knappt skillnaden mellan dansgolvet och taket. Herregud säger jag bara. Jag har ont i hela kroppen idag! Spenderade kvällen med en Malin, CRAZY vad roligt hon och jag hade!! Mot slutet träffade jag på grabbarna igen och tillsammans körde vi sista rundan, gosh vad bra ni är killar!

Väl utanför Strömpis bjöds det ingen fylle-korv som jag hade hoppats, endast fylle-bråk och snack med Polisen. Ajdå, inte bra alls. Andreas åkte i asfalten och Erik blev upphånglad av en kille som ville blanda saliv i form av hotelseord. Jag flög givetvis emellan och vips var snuten där. Drama drama drama! Anyway, tack för igår guys, ni är bäst!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finast i världen!

2010-11-14 @ 13:04:02
Postat av: Helena

Absolut Überfin skjorta, darling! Du är alltid lika fin :)

2010-11-14 @ 14:48:01
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Malin

Sluta va så snygg då!

2010-11-14 @ 15:49:41
Postat av: Anonym

Vart har du köpt toppen? Otroligt snygg

2010-11-15 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0