Vi har äntligen bil igen!

Såå himla skönt! Har ju varit tvungen att cykla och handla det senaste, inte kul! Självklart har inte Erik gjort det eftersom han både är man och lat. Man i den bemärkelsen: oförmögen att ta egna initiativ. Och som kvinna gör jag det självklart hellre själv så att det blir gjort, och för att slippa tjata. Typisk tjejer. Hur som helst, Eriks pappa fixade lite igår med bilen, och nu är den lagad! Eller lagad och lagad, Erik måste använda en skruvmejsel för att starta bilen. Och för att stänga av den. Hahaha, hallå pinsamma familjen Svensson! Ska vi dra ut och campa i rondellen när vi väl är igång eller? Dricka eget kaffe ur termos på rastplatser och ha med eget popcorn till bion. Haha gud asså.. Knarkbilen lyckas ständigt utvecklas. Först blev reg-skyltarna stulna och nu förra veckan hade vi inbrott i bilen. De hade kapat alla kablar, skruvat loss allt som satt fast i princip OCH tjuvkopplat bilen och tagit sig en åktur. Hur normalt?! Men nu kan vi iaf ta bilen till affären igen tack gode gud, för i den här snön kommer man ju ingenstans! Såg knappt bilen igår för all snö :O Haha, jag är verkligen inte van att bo såhär högt upp i Sverige ;P

Bye bye solblekt hår..!


Kommentarer
Postat av: Helena

Gu, såååå skönt!! Jag vet exakt hur det känns att ha bil speciellt nu när det är snö. Jag är glad för er skull!! Det blir mycket smidigare och handla också. Pussss :)

2010-11-11 @ 18:15:53
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Malin

Hahaha härligt :D

2010-11-11 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0