Söndagsmyyyys

 

Denna söndag har gått i bakfyllans tecken, det vill säga soffkoma! Kollat på sveriges bästa serie Så Mycket Bättre! Ljuvliga Petra, Lasse, Thomas, Lill-Babs och Petter, mmm hur kan man inte älska dem!? Och den känslokvinna som jag är har det inneburit tårar, röda kinder och svullen hals. Guuud vilka underbara människor det finns! Sen har jag och Erik betat av världens mysigaste film - Toy story 3!! Även här med en näve känslostorm, men också en hel del skrattanfall. Åh, I love Pixar! Idag lämnar jag endast soffan för en dusch, sen blir det ansiktsmask och nagelpedikyr till Svenska Hollywoodfruar och Vem kan slå Filip och Fredrik! Erik får agera kock och servera mig i soffan ikväll :)) Ha en mysig kväll nu!


Kommentarer
Postat av: C

Me 2 babe :)

2010-11-07 @ 19:41:12
Postat av: Anonym

mys :)

2010-11-09 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0