Scheize, vi hade en så himla bra helg måste jag bara säga!



Måste starkt rekommendera att besöka äventyrsbad i vuxen ålder, totally worth it! Thunder storm, Black whole och Space place och allt vad de galna vattenrutchkanorna hette, var så himla roliga! Och shit vad livrädda vi var. Min mage pirrade sönder varje gång jag skulle lägga mig i det där kolsvarta, trånga röret och färdas i typ ljusets hastighet. Den ena rutchkanan hade värsta knarkljusen också, vilka blinkade så frenetisk och skrämde livet ur mig. En annan fungerade som en tratt, så vi for runt runt runt och vi bara skrek, haha. Erik var helt chockad varje gång han kommit ner och upp ur vattnet, haha så himla rolig såg han ut. Som ett skrämt barn. Men bortsett från att vi skrek som galnar i hemska rutchkanor, så simmade vi lite motionssim och fikade på festis efteråt. Så himla mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!

2010-11-02 @ 11:51:38
Postat av: Anonym

u look amazing!

2010-11-02 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0