Hot chocolate with whipped cream and marshmallows



Hej mitt vinterland, nu är jag här! Är det inte helt underbart med såhär mycket snö? Mössan och snöstövlarna är invigda, yey! Nu fattas bara julmusik och julmust, en pulka och varm choklad. Helst med grädde och lite lagom mjuka marshmallows.. Veckans uppdrag blir ju att hitta några shyssta pulkabackar här i Örebro iaf! Någon som vet? Nej, nu måste jag fortsätta plugga. Ikväll vankas ett step-pass, sedan ska jag inhandla allt för att fullborda en komplett julfrossa, skumtomtar och julmust i all ära! Tror ni glögg har kommit ut i mataffärer än? GAH, julhysteri!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Mys! Måste du skriva så himla goa saker hela tiden? typ "varm choklad. Helst med grädde och lite lagom mjuka marshmallows.." mmmmm!!

2010-11-10 @ 16:58:24
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad mysigt det ser ut :D om snön är kvar tills då jag kommer så ska vi åka pulka :D :D

2010-11-10 @ 18:46:40
Postat av: Emilia

det är sinnessjukt mycket snö asså! kan åka skidor till skolan om jag vill och åka pulka ner från taket här hemma :P ja absolut! längtar ihjäl mig efter dig min gosing :)



ååå helenis, det är för att du ska få upp aptiten och joina mig i jule-snacksen ;) <3

2010-11-10 @ 21:11:35
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0