Gött mos över dos

Jag sitter och skickar en grej från Eriks mejl till min mejl. Precis när jag tryckt på skicka dyker ikonen upp "Du har fått ett nytt e-postmeddelande från Erik Andersson" helt i sin ordning. Men istället för att agera normal utbrister jag "Nämen har du skickat ett mejl till mig?" och tittar förvånat på Erik. Varpå han tittar på mig som om jag var från Mars. Han bara skakar oroligt på huvudet med förvirrade ögon, på gränsen till tårar, innan garvet kommer som i ett vulkanatbrott. I samma sekund inser jag att jag seriöst lider av någon mental störning och ramlar av stolen så jävla dum i huvudet jag är. Hahahaha jag dööör hur puckad man kan va! Vi överväger att låsa in mig på Kumla mentalsjukhus.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är ju UNDERBAR!

2010-11-24 @ 21:28:43
Postat av: Frida

men gullet, det är ju en klockren kommentar :-) så smart fast ändå inte lixom. du är la go du! :D

2010-11-24 @ 22:27:54
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: Anonym

såå oklyftigt ju!!!

2010-11-25 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0