You make me happy

www.emeran.blogg.se
Världens sötaste pojkvän kom precis hem med en stor röd ros till mig. Åh! Och ett paket innehållande en galet fin tvålpump som vi haft innan men som klantskallen gjorde sönder för ett tag sen, haha. Tvålpumpen är så romantisk och lantlig och kommer från en underbar butik här i Örebro som heter Lauras House. Där finns bland annat doftpåsar, New Port väskor och lyxig inredning :) Check it out! Nu ska jag laga tacos, sen duka upp massa godsaker, för ikväll gäller inga undantag - mys är det som gäller! Ha en lovely onsdagskväll nu!

Ps. När jag inte trivs med någon i min omgivning och när folk beter sig som idioter mot mig, är dryga as hell, och när jag känner mig ensam i en ny stad.. Då är det magiskt att få komma hem till min underbara fästman. Fy fan vad jag älskar dig Erik.

Kommentarer
Postat av: Frida

men fy vad gulligt :-) det är du värd! och kom ihåg, you are not alone babe! puss

2010-12-08 @ 19:09:14
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: Emilia

Men åh du är ju underbar Frida. :) Tack sötnovvs!

2010-12-08 @ 19:27:10
Postat av: Anonym

kom ner och hälsa på snart gumman vi saknar dig. love you emilia

2010-12-08 @ 22:18:35
Postat av: Helena

Vad gullig Erik är! Men han har en lika gullig tjej :)

2010-12-08 @ 23:07:59
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0